Direktlänk till inlägg 14 november 2010

En dag ute i naturen

Av lafemme - 14 november 2010 22:30

Var ute tillsammans med min älskade moster och min kusin och plockade in lite julprydnader från skogen. Tänkte jag skulle dela med mig av vår mysiga utflykt!


   

Dessa första bilder föreställer utsikten från berget vi var upp på



      

Dessa tre tog jag i skogen vid sjön Grycken


  

Harry ville också följa med så han packade in sig i Toras stol....


Lite inspriation fick jag efter denna mysiga dag! Efteråt avnjöt vi en god fylld kyckling tillsammans med moster med familj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lafemme - 17 november 2010 22:16

Ikväll har jag varit på kalas till min morbror som fyllde 44 år. Grattis!  Tora följde med mig och hade sina nya blå kläder på sig som hon fått av farmor.    Tankarna yr hit och dit som de alltid gör för mig, svårt att koppla av och koppla bort...

Av lafemme - 17 november 2010 12:24

Det står väl 99% klart att jag ska ta hem små söta ponnyer men nu går jag och tänker på Bruning.  Vem är då Bruning? Jo, det är ardennern som gick här den första sommaren vi tittade på vårt hus. Jag tänkte inte mycket på honom då, han var ju bara e...

Av lafemme - 16 november 2010 22:23

Var och shoppade idag på Granngården, de hade lite utförsäljning så jag köpte ett par barnridbyxor strl. 152 och ett par vuxen strl 42. 42:orna var på tok för stora i benen, magen var OK men det såg verkligen inte klokt ut... Barnridbyxorna satt fakt...

Av lafemme - 15 november 2010 11:04

Ja, just det.. jag skulle ju skriva ofta!   På senaste tiden har det varit upp och ner! Jag har fått inspiration att måla men har inte kommit längre än till en skiss förstås... Inspirerad av Van Gogh och Kirsten Lundgaardvig just för att de färge...

Av lafemme - 24 oktober 2010 11:12

Inatt har jag vridit och vänt mig, som en hästtokig femtonåring är jag faktiskt NERVÖS för att åka iväg och rida!! Det var ju något år sedan jag red men jag har bara tänkt att ta det lugnt idag. Såg bilder på Linneas sköning och gud vad vacker hon är...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards