Alla inlägg den 15 november 2010

Av lafemme - 15 november 2010 11:04

Ja, just det.. jag skulle ju skriva ofta!


På senaste tiden har det varit upp och ner! Jag har fått inspiration att måla men har inte kommit längre än till en skiss förstås... Inspirerad av Van Gogh och Kirsten Lundgaardvig just för att de färgerna tilltalar mig. 


Jag har mycket att vara glad över men så tänker man inte alltid och det brukar inte hjälpa så mycket heller. 


Fyllde ganska nyligen år och snart är det jul men jag vet att denna julen inte kommer bli som de traditionella jular jag är van vid. Toras första jul och ändå får hon inte uppleva det jag upplevt under min uppväxt. Ja, svårt att förklara men gansak tungt. 


Har fått lånat en babyvakt så nu sjutton ska jag försöka få saker och ting gjorda! Lite enklare då man hör lillgumman direkt om det skulle vara något. På så sätt kan jag slappna av när jag är utomhus med djuren. 


Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards